<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5640394244364774871\x26blogName\x3dJom..citer-citer..\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pingucomel.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pingucomel.blogspot.com/\x26vt\x3d-1184473623583938958', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
....JoM..CiTer..cITeR....
Thursday, September 11


Semalam g jumpa Dr sbb aku mengalami sakit pinggang yg dasat. Sakit tu start dari pinggul sampai la ke tapak kaki.2 2 kaki kebas. Maybe di sebabkan xtvt urutan masa aku balik kg hujung minggu lepas.Fuhh..risau betul la.Tiap malam tuam kat pinggang, sapu minyak panas sampai ke kaki.Abis la minyak panas abg Yuh ni aku balun.Nasib baik Dr kata ok je.Cuma bila dia kata nak cucuk tak?Aku surrender..kang tiba2 aku tak leh nak bawak keta plak.Tapi seksanyer, sakit kaki pastu bawak keta manual.pastu jam plak tu..ini menambah kesakitan kaki yg memang dah sakit. Sambil2 dah pg klinik tu, amik sekali ubat telinga.Telinga ni tak baik2 la.dah kat 5 bulan dah.Dr kata merah2 then ada tersumbat.Tapi dia kata tak leh la nak cuci skrg sbb bulan pose kan.hehe..pas2 Dr kata..ha.dtg masa awak tak pose..isk.malunyer..kalau aku dtg jumpa dia maksudnyer aku tak pose la..heh..dah la Dr lelaki..nak pg ke tak ni?
Thursday, September 4

Skrg dah pkl 5ptg. Sejuk. Perjalanan balik makan masa 30 minit. Tapi hujan tak berhenti2 dari pkl 2ptg td.Camne dengan menu berbuka?sempat ke nak masak ni.Ingat nak pi bazar ramadhan kat seksyen 2.Nampaknye susah la.Kat umah ada lagi serunding ikan bilis yg mak buat. uuuu...nak balik plak basah plak labtob dalam beg ni.Aku basah tak pe, tapi kalau labtop basah merana la hidup aku. So intai2 nampak hujan lagi..so camne?nak balik ke tak ni?