<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d5640394244364774871\x26blogName\x3dJom..citer-citer..\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dTAN\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://pingucomel.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://pingucomel.blogspot.com/\x26vt\x3d-1184473623583938958', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
....JoM..CiTer..cITeR....
Tuesday, December 16

Setelah pulang ke kg utk berhari raya,aku plan nak pulang semula ke Subang pada hari Ahad..tetapi panggilan pulau dari Tuan Supervisor utk memberikan watikahnyer telah menyebabkan segala perancangan utk bercuti lama ditunda..jadi pada hari Khamis aku terpaksa pulang utk menerima watikah yg mengkehendaki aku utk membuat correction..aku tak pandai nak wat watikah ni...sepatutnyer sehari leh siap, tapi Tuan Supervisor akan ke obersea selama seminggu jadi..aku pun telah bersiap sedia utk memalaskan diri lalu bersukaria bermula jumaat hinggala ke hujung minggu..bersama kawan2...huhu...kata banyak keje...cehhhhh...

Monday Blues....
Apa aku wat ari ni?Hemmm..haaa..correction watikah tak siap lagi...huuu..baru terhegeh2 nak wat..siap..kul 5pm..buntang2 mata aku nak wat correction..attach..then hantar email ke Tuan Supervisor..En..dah siap..yeay...hemmm...apa lagi keje...satu..wat Literature Review utk Grant...programming...Selasa nak wat...nak siapkan LT ni...

Selasa Jiwang...........
Tiba2 mood jiwang melanda..Rock Kapak..Yeyeahhhh..terus aku cari2 dalam internet utk mendownload lagu..pastu jiwang...download lagi..jiwang lagi...bila nak wat keje?patu lapar..makan...download..jiwang...tiba2 dah kul 6..huh..kalaula aku boleh wat keje concentrate cam aku donwload lagu..mesti aku leh abis PHD cepat...hasilnyer 82 buah lagu Rock Kapakkkk...kagum jap..uish..tak wat keje aku ni...janji wat keje esok..Rabu...siapkan LT...janji..janji..



Selasa Malam yg Jiwang gakk..
Tulis Blog sambil dengar lagu jiwang...jiwang lagiiiiii...


p/s...adakah disebabkan jiwang sbb hubby nak balik Sabtu ni?atau jiwang sbb Tuan Supervisor tak de?
Friday, December 5

Hari ni aku dah menjejakkan kaki ke kg tercinta.Tanpa hubby disisi utk menyambut Hari Raya Haji bersama. Sama juga dengan raya terdahulu.Di sbbkan hubby ke Jepun selama 4 bulan. Dia dijangka pulang ke M'sia pada 20 hb 12 ni.Sminggu sebelum kenduri Kek La.Dan...sebulan pulang ke M'sia, sekali lagi hubby terpilih utk ke Negara Matahari Terbit ni lagi pada 1 hb 2 ni utk tempoh masa 2 bulan dan dijangka akan pulang pada 4 hb April iaitu pada ulangtahun perkahwinan kami yang pertama..emonyer...selepas kawin 4/4, 3 bulan dok berasingan, yg mana aku dok di bahagian Timur semenanjung, hubby plak dok di ibu negara M'sia.Selepas tu aku pun pindah utk bersama hubby utk smbg belajar.2 bulan selepas itu hubby pergi berkhusus ke Japan selama 4 bulan. Then selepas pulang utk sebulan, dia kene pergi lagi ke sana selama 2 bulan.So bila dikira2..

12 - 3 - 4 - 2 = 3 Bulan je dok bersama ngan hubby...sedeynyer kene tinggal sorang2 kat umah...sunyiiiiii...
Tuesday, December 2

Jumaat lepas beli kontek lens..tiba2 rasa nak pakai plak..kot2 leh nmpk muda..boleh ke?cuba la teka bape umor den..kihkih..huh..byk tul aku berbelanja bulan ni..semua kredit card ni..nmpk nyer aku akan terkejut apabila melihat jumlahnyer pada bulan hadapan..belanja tak hengat..adakan disbb kan bonus bulan depan yg menyebabkan aku menjadi boros ini..tapi..kalau tak berbelanja utk diri sendiri, utk sapa lagikan..yg penting diri sendiri happyyyy...

Di sebabkan tahap kebizian yg maximum..jadi aku mngambil peluang sempena Megasale yg baru start utk bershoping ngan Lai di Sogo ari ni.Huh..peluang utk ke Sogo sudah menanti.Lama dah niat di hati nak gi, tapi memikirkan kerja yg bertimbun ni..terpaksa la di postpone dulu.Di sbbkan Mr. M MC, aku pun ngulor ke Sogo.Sib Lai pun nak gi gak.Tq Lai.Cik D jgn jeles ekk..dalam masa 1 jam stgh aku berjaya membeli barang yg di idamkan selama ni...huuuu...sejak bila yek...hemmm...di sebabkan terpikat ngan keharuman bunga Ros selama ni,barang yg berkenan di hati ialah pewangi Rosewater dari Crabtree & Evelyn.Selalu asik intai2 je dari luar, pemalula katakan..kali ni dengan nekadnyer aku masuk dan terus beli...ingat nak beli perfume dia je, tapi ada sale la plak..TERPAKSA la beli 1 set..huhu.tapi puas hati sbb kotak dia shantek sangat...hemmm...sayang la plak nak guna ni..wangi sangatttt...ha..pastu beli hadiah b'day utk hubby...sian hubby tak de mase b'day dia..jadi belated jela..boleh yek..



p/s..pagi td sib tak kemalangan,sbb nak elak kucing comel lintas jalan..sib dia selamat...lega